onsdag den 17. februar 2016

Halfway...

Today I have been in Ecuador 6 months. Around 7,500 pictures later. I am halfway. It is a weird and I have mixed feelings. My time in Ecuador is slowly running out. I have already said goodbye to the first people who left.
I will most likely put up a more reflective post on my first six months later. (Read: I started on it but it takes me ages to write)
Until then I will keep enjoying Ecuador. I already know that this place will forever be my second home.

The daily wonders of Ecuador // De daglige vidundere i Ecuador
I dag har jeg været 6 måneder i Ecuador. Omkring 7.500 billeder senere. Jeg er halvvejs. Det er underligt og jeg har blandede følelser omkring det. Min tid i Ecuador løber stille og roligt ud. Jeg har allerede sagt farvel til de første.
Jeg vil formentligt lave et mere reflekterende indlæg på et tidspunkt. (Læs: Jeg begyndte på det og det tog evigheder).
Indtil da vil jeg fortsætte med at nyde Ecuador. Jeg ved allerede at dette sted for evigt vil være mit andet hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar