torsdag den 5. maj 2016

Colombia: Hiking to Ciudad Perdida pictures, day 1

Here are the pictures from the first day of the hike to Ciudad Perida.
Yes, I admit it. I am horrible at only choosing a few pictures! I am not gonna label all the pictures, as most of the labels would just be "Beautiful" or "Breathtaking".

A friend I made on the trip to the starting point!
En ven, jeg fik, på vej til starten af vandreturen.
Pre-hike picture
Før-afgangsbillede
Heading out on the hike
Vi starte turen
Already beautiful
Det er allerede smukt
First natural pool
Den første naturlige pool
One of many river crossings
En af de mange floder vi skulle krydse
Breathtaking
Det tager dit åndedræt væk
A picture of the path (we had just climbed this)
Et billede fra stigen (vi havde lige bestiget denne del).
When we walked back after four days you couldn't see the path for leaves
Da vi tog tilbage efter 4 dage kunne stigen her ikke ses for blade.


A type of bird we saw a lot (Birdguy spotted this - guess where his name came from)
En type fugl som vi så meget (Birdguy spottede den - gæt hvor han fik sit navn fra)

Dette er billederne fra den første dag af vores vandretur til Ciudad Peridida.
Og ja, jeg indrømmer at jeg er utroligt dårligt til at udvælge billeder. Landskabet var bare så flot. Jeg har ikke tilføjet billedtekst til alle billederne, da jeg alligevel bare ville have skrevet "smukt" eller "flot".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar