lørdag den 12. marts 2016

A small but meaningful present!

Last weekend my host family gave me the sweetest present! I am writing a diary from my time in Ecuador as well as my blog. After the first book I took with me from Denmark, the notebooks I have been buying here has been quite boring!
But now I have the best notebook to keep writing in! Because my host family gave me a notebook and inside they have written a sweet message for me and decorated it!
I know it is a small present, but I think it is absolutely amazing!
I could not have wished for a better host family and I am thankful that I can live with them.

My new diary
Min nye dagbog
Inside
Indeni
A sweet message from my lovely host family (Meaning: Thanks for sharing with us. You are a special girl for us)
En sød besked (Betyder: Tak for at deltage med os. Du er en speciel pige for us).
Sidste weekend fik jeg den sødeste gave af min værtsfamilie. Jeg skriver dagligt dagbog fra min tid i Ecuador sammen med min blog. Efter den første notesbog, som jeg medbragte fra Danmark, har de notesbøger jeg har købt hernede været meget kedelige at kigge på.
Men nu har jeg den bedste notesbog til at skrive dagbog i. Min værtsfamilie gav mig nemlig en ny notesbog, som de har dekoreret og skrevet en sød besked indeni.
Jeg ved at det er en lille gave, men den betyder utroligt meget for mig!
Jeg kunne ikke have ønsket mig en bedre værtsfamilie og jeg er taknemlig for at jeg kan bo sammen med dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar